Mainland-Dainland

Rakousko, oblast Hallstatt, obtížnost (C)

Pěkný klettersteig (ferrata), která se dá zvládnout v klidném tempu za 3 hodiny. Z vrcholu jsou krásné výhledy na Hallstattsee, ideální v kombinaci s LEADERSHIP.

Nástupní místo: Chata Predigstuhl   (nad vesnicí Bad GOISERN- severní část Hallstattsee)

Velké parkoviště přímo u chaty. Možnost přespání v autě nebo v boudě na rolbu u parkoviště.

Nástup: Ferrata není na mapě. Od chaty Predigstuhl nastoupáme po cestě číslo 243 směrem na sever, dojít na rozcestí pod GROSSER –KLAINER ROSENKOGEL. Neuhnout doprava po hlavní cestě, ani po stezce dolů z kopce do lesa. Přímo na rozcestí uhnout doleva do kopce po neznatelné cestě do lesa. Není značená. Jediným značením jsou malé žluté čásky na stormech o rozměrech asi 2 x 4 cm. Skoro to nelze najít. Ovšem cesta za to stojí.

Trasa:  Velmi pěkná 280m dlouhá cesta vedená krásnou skálou. Začíná vchodem do jeskyně. Obtížnost C, cca 1 hod. lezení. Uprostřed je lanová most (překážka typu manévry). Cesta vede přes krásné výhledy.

Časová náročnost: nástup od parkoviště cca 30-40 minut pod lana, pozor na dohledání odbočky z cesty 243. Čas lezení cca 1 hod..

Sestup z vrcholu cca 40 minut dolů na cestu. Na parkoviště dalších cca 20 minut.

Rozcestí - nad cedulí pěšinou do lesa                      Vstup na ferratu

Výlez z jeskyně                                                     Most :)